2010年7月22日 星期四

書展2010

又係一年一度既書展...
今年有諗過去唔去..
因為屋企又唔係大,
都冇乜地方放書...
同埋其實係書展買野既discount又唔係特別多,所以都考慮緊去唔去...
不過最後同契媽商討過之後都係去啦...
因為去書展係我地每年都必去既事
唔去又好似唔知點咁...
去就去下啦!!!
因為冇乜目標要買,
所以我地都好relax..
下午食埋lunch 先去啦..
是日lunch係契媽好介紹CWB日本餐廳 - 穴,
契媽話平時晚餐呢道要二三百一個人,
但午餐就抵好多一百蚊都有找啦..
我地叫左一個$78 既set, 可以叫2款野食..
生既有4 款, 熟既都有4款..
我就梗係叫晒生野啦..
有uni 同埋tuna 魚蓉...
見到d食物黎又有surprise..
原來係2碗細飯...
正... 成碗uni 飯呀!!! 好新鮮呀!!! 好好好味!!!
呢個set 重有沙律, 湯同埋ice cream跟架..
以食物既質素, 地方真係抵抵抵...
(可惜既係影左d相又唔見左!!)
********************************
食飽, 我地出發去書展lu..
係cwb 坐bus 唔洗15mins 就到啦..
我地第一站去左兒童天地先..
呢個展覽館好似大過往年好多...
見到好多好多比幼兒既書..
好想買比彤彤..
不過因為我地又就黎搬同埋婆婆之前又係澳洲買左一大埋書比彤彤,
咁我都係決定出年先買啦..
等彤彤返左學, 睇下學校係教d咩先再配合啦!!!

呢一年既書展好似比往年細...
成人書果d往年都有2 個展覽館, 不過 年好似得番一個...
同埋好似細左好多咁架..
又好似唔見左好多出版,
不過又唔係呀, 行行下都見到佢地呀..
什麼商務, 皇冠, 明報 等等..
呢一次去既目的都冇..
只係有個任務要幫朋友買書 - 馬仔既"我的低能湊b之道...
之後又要幫彤爸既朋友買書
而我自己只係買左呢2本Cake Book...
本想買多幾本, 
不過怕自己因為湊彤唔夠時間做..
同埋最大既問題係冇地方放呀!!!
所以買住2本先啦...
做到既話出年再買多幾本!!!

沒有留言:

張貼留言