2010年8月12日 星期四

HELLO KITTY 我是女皇繼承展

媽自細就好鍾意Kitty....
屋企有好多好多Kitty...
見到有貓頭既野我就買或者換,
之後攪到成屋都係...
所以放左好多係晒係倉!!!
KITTY 呢幾年係香港有展覽館..
不過我只係去左第一年 - 係彎仔..
果時係真係睇下展覽, 所以去左一年之後都冇再去啦...
不過近呢幾年Kitty 既展覽真係精彩左好多..
有野玩又有野睇, 真係好似去左一過樂園咁!!!
不過精彩左既Kitty展我都冇機會去過!!
雞媽知道我係kitty fans, 約左我地去呢個kitty 展
一去到雞雞彤彤就同kitty 影番張合照先...
 

手拖手準備入場啦...










以為要排好耐隊先入到去..

入到去, 每人要拎住呢個公仔先,
呢個公仔好重要架.. 因為有遊戲玩,
玩完會有金幣比你放入去,
之後梗係多D金幣就好D啦..
好啦..真係出發啦..
入到去.. 真係好興奮呀..
所有Sanrio 既角色都係樹呀!!
媽媽們不停影影影...
再影.. 影唔停....
兩個細路都冇我地咁好氣...
 
 
之後就有獎品啦..
 
取得kitty女皇繼承既cert,
跟住再去大合照...
 
不過因為要買呢張相要$80...
 
所以我地決定影左個SCREEN 當買左啦...
 
 
再去買紀念品...
 
 
呢個Kitty 展真係好好玩呀..
 
出年要再黎玩過!!!
 
 
 
雞雞彤彤你地都係味唔捨得走呀???
出年再黎啦...


 

沒有留言:

張貼留言