2010年9月25日 星期六

即興白泥遊...

呢一日因為成日屋企冇水~
所以我地就叫姐姐放左假一天啦..
早上起黎同彤彤去放左幼稚園入學表格之後又去睇子明..
原因: 彤彤呢期好摟.. 咩都摟..
應該好熱氣...
試過幾次食野會咬親條利..
而且瞓唔好..
日日都係6am起身, 起左之後又喊又摟!!
雖然有姐姐, 不過對住一個咩都摟既細路, 媽媽真係10級辛苦!!!
最後結果 - 子明診斷話係好熱氣同埋出緊大牙!!!
諗住玩左一朝早應該返到屋企會瞓啦!!
點知唔瞓!!!
打比瑤媽, 原來瑤瑤都係同一情況!!
對住兩個累又唔想瞓只想摟既bb, 我地唯有出去!!
決定去一次白泥睇日落!!
同埋因為車程遠, 可以比佢地係車入面瞓一陣!!
入到去遲左d, 個天黑左d ...
不過都影左幾張相!!
呢道真係好靚,
不過可惜既就係我地遲左到啦!! 
攪到都天黑黑啦!!
我地會再黎過架!! 重要早D入黎呀!!
*******************************
鏡頭一轉, 我地出左黎食飯啦!!
彤彤一出動佢既豬咀啦!!!
知道雞媽明天返.. 約埋仁哥出黎happy 一番先!!!
當榮榮call仁哥時, 仁哥你係咪以為只係得男子組呢!!!
kakakaka...
嗱... 宜家比番張相你地男子組啦!!
彤彤好醒目咁自己姐住自己個樣啦!!

沒有留言:

張貼留言