2010年10月24日 星期日

海洋公園遊...

記得上一次去海洋公園係上年..
因為0809 BB係海洋公園開生日會...
上年去既時候好熱好熱!!
同埋bb們好似唔係太知發生咩事!! 
不過呢一年再去就唔同啦!!
大過左,懂得玩,重要玩得好開心!!
呢一日我好約左雞瑤彤朗一起去海洋公園...

 

天朗氣清天氣好好好!!
唔太熱又唔太凍,埸有少少秋風!!
係入門口影大合照時竟然見到JOR B ..
所以我地立即拉埋佢一起影張相先...
海洋公園原來都好多人同你影相架..
好似我地見到呢一個圓波波人咁..
影完相, 我地立即沖左去兒童皇國..
呢道真係好多野啱BB佢地玩呀!!!
我地坐左小火車先...
4 B 都好開心呀!!! 我地坐完重係樹同大家揮手呀!!!
南瓜節快到啦..
大家影張相先..
彤彤係唯一一個肯坐入去架.. 奇怪..
呢隻小甲蟲係要小朋友自己一個坐架..
估唔到彤彤肯坐, 重好要玩得好開心呀!!
玩左一大倫之後,
之後大人們去左餐廳醫肚...

 彤彤同瑤瑤真係一對好朋友, 好姊妹...
成日都攬到實..
不過有時都會搶下野玩架...
之後去左海洋館...
大家對魚魚都好好奇...
之後又再去水母...
真係好靚...
睇下呢樣, 玩下果樣就已經成6點啦..
要快D走啦, 因為天開始黑..
而且哈佬喂既鬼都差不多要出黎啦..
為免BB見到驚, 我地都係快D走啦..
下次先再黎玩過啦!!!

PS.  因為彤爸相機冇左CF CARD, 所以呢次既相唯有要係雞媽樹借啦..
PS. 海洋公園真係同DISNEY 唔同,又係另一種玩法...  係一個好大既公園+有動物睇... 好開心.. 又有教育意義... 經過呢一次, 我地都會多D黎架!!!

沒有留言:

張貼留言