2011年1月10日 星期一

she.com x shu uemura UV under base mousse SPF30 PA+++ 試用

好多謝又一次得到she.com既邀請我使用blogger 既身份去試用產品..
呢一次係試用shu uemura 既UV under base mousse SPF30 PA+++
shu uemura makeup base 我聽朋友講得多啦.. feedback都係幾positive架!!
但係自己就未用過...
呢一次有機會試用啦!!!
shu uemura 除左比左支under Base Mousse我用之外重有五角棉一pack,
呢pack五角棉係專用黎搽under Base Mousse架, 真係體貼啦!!!
shu uemura UV under base mousse係有2隻色架 ~ 一隻係自然色而另一隻係粉紅色!
自然色係近皮膚顏色, 而粉紅色用左係會令皮膚顏色白d!!!
我選擇左自然色既under base mousse, 因為我鍾意個妝自然d!!
洗乾淨塊面先試 ...
化妝姐姐教噴一個乒乓波size份量既mousse出黎塗上面...
質感好輕好soft ..
塗上面既感覺覺得好薄, 同埋好易推開...
塗晒上面之後覺得好貼面...
雖然係好薄, 不過d毛孔都可以cover到
再搽埋粉底覺得好易上妝,
加埋brush on and eye shadow成個樣都醒神晒!!
------------------------------------------
用後感...
好鍾意呢支under base mousse, 好薄好貼面,
晚上放工既時候個妝重仍然係持久架!!
相信係炎炎夏天既時間用時會重舒服!!
誠意推介比所有朋友試下!!!
再一次多謝she.com 同埋 shu uemura比呢次機會我!!

沒有留言:

張貼留言