2011年5月1日 星期日

終極 Disney 之旅

咩叫終極 disney 之旅...
其實係咁架...
我地個Annual Pass 唔經唔覺又到期啦...
加左價之後既價錢貴左好多,
所以同彤爸商討過之後都決定唔再continue啦..
將去disney 既時間轉去郊野公園, picnic, 等戶外活動..
一來會多完化一d,
二來又可以親親大自然!!!
呢一日係Annual Pass 既最後一日,
我地約埋sy一家一起黎一次終極之旅...
本來瑤家都黎架..
不過因為瑤一起身成身出晒紅疹所以就唔入黎啦!!!
回想起初初黎disney..
佢地只係得1yr人仔..
見到呢d大公仔時會喊...
不過宜家2yr又唔同左啦...
彤彤離遠見到micky 已經要走埋去同佢影相啦...
時間真係過得快...
個個都大個晒..
唔再係一團粉團..
宜家佢地識得玩架啦...
玩得好開心呀!!
重會走黎走去!!!
最愛睇Golden Micky Show!!!
是日Disney 午餐...
美心出品.. so so 啦!!!
睇3D動畫.. .
大個左肯用眼鏡啦!!!
個個都肯用..
不過用左3d黑超睇3d show 既彤彤就好驚...
因為好似好多野衝緊埋黎呀..
用左黑超既彤彤點解特別寸呢??
呢排Disney 好多呢d Frame!!
同彤彤講影了相姐姐哥哥會比貼紙先肯影!!!
呢期最愛玩Coffee Cup..
係disney係好易會撞到人架..
呢一日, 我地就撞到明慧三寶: 波,爆, 晴..
彤彤見到細波, 不停捉住佢隻手...
small world 一定會黎架..
因為貪佢呢道冷氣夠涼同埋唔洗排隊!!
玩完small world, 竟然比我地見到小木偶..
真係真係未見過..
影張大合影先.. .
彤彤最愛木馬..
不過坐左上去又唔笑??
玩Stitch!!!真係黎咁多次都未玩過!!
呢一次可以玩啦!!!
幾有趣..
不過我地d bb 太細唔知佢做咩!!
但我地大人就好好玩啦!!
因為仁叔叔比人點左相!!!
玩左一日...
走啦!!!
BYE BYE Disney!!!
有機會, 有人請, 又或者有星級招待既話我地再見啦!!!
呀... 唔入樂園, 我地仍可去Hotel 果樹玩下!!!

沒有留言:

張貼留言