2011年9月18日 星期日

Marc 3歲生日會

九月真係好多好多生日會呀!!!
呢一日, 我地去左參加Marc 既3歲生日會...
原來除左M記Pizza Hut都可以開生日會架!!!
我地準時3:30pm到達...
Marc, 生日快樂呀!! 希望你身體健康!!!
呢道幾好呀.. 唔會好多人, 我地係包場呀!!!
有2個姐姐成程照顧住我地同埋同小朋友玩!!
好似冇M記生日會咁混亂呀!!!
小朋友玩得好開心!!!
精彩環節, 姐姐教做咩呢??
彤彤偷睇呀!!
原來係教大家做pizza呀!!!
個pizza呢就一早搓好架啦..
小朋友們既工作係放d食物上去...
呢d就係今日pizza既材料啦!!!
大家都好開心呀!!!
努力努力搽茄汁!!!
落cheese, 落corn, 再落ham!!!
就完成啦!!!
攪掂... 好開心呀!!!
睇下, 切左個smily face 出黎呀!!!
原來焗一個pizza好快架..
5分鐘ok...
睇下係咪見到都想食呢!!!
同瑤瑤一起食自己做既pizza!!! 好味.. 好滿足...
Marc, 多謝你既邀請呀!!
我地今日玩得好開心呀!!!
再一次祝你生日快樂... 身體健康...
最緊要係每日都開心快樂!!!


沒有留言:

張貼留言