2012年1月17日 星期二

新年Deco @ The One

自從生完bb之後, 因為要照顧佢所有媽媽所有既entertainment都已經差不多停止哂啦!!!

好多好多新商場, 新食店等都少左出沒...

朋友們多謝你們既體量, 知道我要比多d時間成長中的女兒所以少左找你們...

你們耐不耐的whatsapp問候, 一個來電, 重有耐不耐黎探下我同埋跟我食餐飯已令我感到好開心啦!!!

-----------------------------------------------------------

好... 廢話講完...

媽媽真係好耐好耐冇出過去...

今日大鄉理出城..

第一次黎 THE ONE 呢個SHOPPING CENTRE...

點解係呢個茖雨絲濕既晚上我地會黎呢樹....

仁叔叔佢地話呢既新年DECO係有MR & MRS POTATO HEAD..


係咪好可愛呢... 


因為唔太多人..

sy同彤彤好開心呀!!!



坐埋花橋呀...


今日真係影得好開心呀!!!

因為真係唔太多人呀!!!

沒有留言:

張貼留言