2012年4月17日 星期二

台灣 - EVA AIRLINES

同事去左台灣旅行...

問我要咩手信...

哈哈.. 我什麼冇要..

只要佢拎D AIRPLANE 上既野比我..

大家會以為我係咪CHI CHI 地... 恨坐AIRPLANE 恨到DIN左..

其實唔係架..

因為佢呢一次坐既係長榮HELLO KITTY 機呀..

好想好想要機上既餐具呀!!!

呢D係行李寫名既TAG!!



嘔吐袋都靚過人架。。。 

真係唔會捨得用!!!

重有既係HELLO KITTY PASSPORT, 

去到有HELLO KITTY 國家CHECK IN 既COUNTER可以有個印。。。




機上既餐具。。。 

好靚呀!!!

本想比彤彤用。。 

不過支FORK太SHARP啦。。。 





呢個係CHECK IN COUNTER。 

真係好靚。。。 




好多謝同事咁有心。。 

真係記住我呢個咁無聊既要求。。 HAHAHA

台灣我係會去架。。。 

不過我就真係未必捨得比多D錢去坐KITTY AIRPLANE啦。。 HAHAHA

沒有留言:

張貼留言