2012年5月20日 星期日

產品試用 - 我的美麗日記 ~ 檸檬果C面膜 [極致鎖白]

今次 PR姐姐比左呢隻面膜我試....

係"我的美麗日記" 新推出既"檸檬果C
面膜",

呢隻面膜係有可以高效鎖白並趕走黯沉,讓肌膚達到白淨無瑕!!!!

咁勁.. 真係要試試啦..



話明係檸檬, 佢當然含檸檬萃取精華、乙基維他命及維他命C醣甘成份....

檸檬係有效趕走黯沉,亮白膚色,由內而外持續發揮作用,達到極致鎖白、白淨無瑕的效果!!

最啱就係夏天用啦!!!!


我地黎睇下成份先:
成分:
v 檸檬萃取精華搭配乙基維他命及維他命C醣甘成份
三重高效鎖白成份,能有效直達肌膚底層,趕走黯沉,亮白膚色,由內而外持續發揮作用,達到極致鎖白、白淨無瑕
v 洋甘菊及蘆薈精華有效舒緩及呵護幼嫩肌膚,散發淨白光采


功效:
v 極致亮白,均勻膚色
v    舒緩、柔白肌膚

好... 睇下我既試用評價呀... 

MASK開出來有一陣清新既LEMON 味.. 

同埋張MASK 同平時
"我的美麗日記" 既面膜一樣係好夠濕呀!!!

紙質方面好貼面呀!!!



至於功效...

雖然我只係用了一晚...

不過已覺得塊面好似白左D啦...




而且皮膚係感覺到補左水份呀!!!

除左個面膜之後, 塊面重有d 液體係樹..

我由得佢再吸收多一陣, 直至面部既皮膚完全吸收晒d 水份..

再摸一摸塊面, 係充滿左水份同埋滑啦!!!.

最緊要既係皮膚係有番光, 又可美白..

真係夏天既好幫手呀!!!!

沒有留言:

張貼留言