2012年11月3日 星期六

Blogger Event: 善存x BJJ巴西柔術 の親子同樂日

早前PR姐姐聯絡我們話有一個event,問我們有冇興趣參加...

收到資料之後原來係親子巴西柔術!

好呀,比彤彤去體驗一下先!

呢一日我們就同埋SY family一齊黍到啦!

個event 3:15pm開始,係中環一間拳館擧行!

一到步小朋友就可以選擇一個氣球先!

之後就換上功夫衫!媽媽都要穿呀!



可能彤彤太細粒啦,件衫太鬆!

而末收身既媽媽著左就勁大隻!


好,before我地體驗BJJ柔術之前聽左講座先!

係由善存佢地介紹佢地既維他命產品!


善存係輝立藥廠既其中一隻藥!

媽媽平時食開善存除左calcium ,

但原來除此之外重有維他命!

維他命方面佢地送左一盒大人,一盒小朋友既比我地試!

小朋友0-4歳食半粒就夠啦!放心,易入口!提子味架!

跟住就有營養師講解小朋友營養以及係咩食物方面吸取不同維他命!

吸收了不同維他命咁我們就小D生病!

原來想增強抵抗力就要向呢3樣營養著手:蛋白質,維他命C同埋鐵質!

係日常生活當中我們可以係唔同食物方面吸取呢幾款營養!


大會安排得講座期間,小朋友在油顔色!

講座時間亦唔太長!


好啦,聽完就到最精彩既一part ~ BJJ巴西柔術!!

開始之前大家影張大合照先!

見唔見到後排中間個幾個大隻佬呀?佢地就係instructor啦!


首先就係導師一D簡單既自衛動作,

大家都睇到眼仔定定呀!!


sy同彤彤都好專心呀!!!


睇住導師地打來打去,碌來碌去,好精彩!


之後就輪到小朋友啦!


估唔到彤彤好鐘意,

玩左一兩次之後就自己跑出去玩!







玩完之後重有張cert 比番我地!

初初重怕彤彤扭計唔肯出去!

點知佢又好合作!佢話佢好like今日既event!!

玩完之後大會安排左一D小食比我地補充體力呀!真係好細心!




今日既event 大家都玩得好開心...

特別係彤彤, 因為好動係佢既本能... hahaha

好多謝pr姐姐!!!

彤彤玩得開心, 我地又gain 到一d營養知識!!!

希望下次都有機會參加啦!!

沒有留言:

張貼留言