2013年1月19日 星期六

UNICEF ~ 小畫家大夢想繪畫比賽2013

今日, 彤彤同sy 一起參加左 UNICEF 舉辦的 "小畫家大夢想繪畫比賽2013"

其實媽媽在上年已經留意到有呢個活動, 覺得好有意義, 因為參加比賽既款項係去幫助中國貧困兒童,

而且可以成二千幾人一起在公園畫畫好難得!!

原來可以跟畫室一起參加喎... 正...

有老師從旁指導好好多!!!

---------------------------------------------------------------------------------

我們準時 1pm到達維園 .....




因為比賽2pm才開始, 所以人重未算好多...

正.... 可以找個靚位, set 好d野先...




sy 同彤彤好似準備好啦!!!



影張相先...



我地今日係purple 區!!!



大會準備左一張硬卡比我地用..

不過我地自己拎左畫板來!!!



重有一會cars 既colouring set 比番我地!!!



好啦..  開始啦...


因為 彤彤同sy 上唔到個brain storming 班,

所以mon 姐姐就在場同佢地立即brain storm... 引導佢地諗張圖畫畫咩.....
 


今次既主題係 ... 我的理想家園 ...
 


所以畫既係同屋有關....

小朋友想住係一d咩地方呀???

彤彤既係一個充滿花. 小動物同埋小朋友既開心地方

有左idea, 可以落筆啦!!!


畫左d花先....


mon姐姐教彤彤油變色的...

好靚呀!!!







用完油粉彩再用水彩

難得見到彤彤咁投入...



完成....



近d睇清楚d ...

d 榭葉係立體架...

靚唔靚架..



sy 果張都好colourful呀!!!

重有好開心既太陽伯伯呀!!!



睇下已經有好多人掛左張圖畫上去啦...

好多作品都好靚呀!!!





而我地果張都掛埋上去啦..

靚唔靚呀???




呢次活動兩個小朋友都好開心呀..

咁有意義既活動, 我地下年都會參加架!!!
 

沒有留言:

張貼留言