2013年10月31日 星期四

2014/15 入學誌 - 小學篇

講完 會升讀 n 班 既妹妹... 

宜家又黎講下會升小一既彤彤呀!!! 

well可能大家都已經知.. 

不過等我再講一講啦... 

升大小一呢個遊戲係有分開3類唔同既小學架: 

(a) 官立/津貼小學(Govt schools/Govt Subsidized Schools)
呢個係全港有最多學校, 因為呢d學校係由政府全資或大量地津貼, 收得阿公錢...就當然要由阿公去""佢地分配學額喇... under Govt 9 free education 既機制, 家長就唔駛俾學費既, 有好多有名學校都屬此別, e.g. 協恩, 喇沙, 英華小學, 油天, Marymount, Maryknoll Convent etc ....

(b) 私立小學 (Private Schools)
d講明係"私立", 即係由該辦學團體自己俾錢辦喇...但因為辦學真係所需不菲, 所以呢d學校一定要收學費先可以生存, 學費收多少視乎該辦學團體係咪有錢咁喇....亦睇名氣, 係有名個d就有機會收得貴架喇 (e.g. 佢地話自己係雙語教學呀, 學校又大呀咁, well ..羊毛出在羊身上, 家長係"消費者", 自要同學校一齊負擔呢d開支架喇....一般而言, 我見過私小學費由 HK$2xxx - HK$6xxx 不等... e.g. 培正小學, 民生小學, 高主教, 女拔萃, 禮賢小學, 九龍塘小學都屬此類

(c) 直資 (Direct Subsidy Schools, 簡稱 DSS)
呢個係阿公近年積極鼓吹而出現既"產品", 原因係因為教育開支 (esp that 9 yrs free education) 對阿公既負擔都實在沉重, 而當中又因為家長都好一窩蜂追求名校, 阿公想"淡化"名校響 HK influence, 費事成日都係有d學校就其門如市, d 就出埋校車, 津貼埋書簿費都冇人吼, 浪費阿公資源 (因為津小係要阿公俾 assistance 架嘛, 咁冇人讀都要俾, 即係 waste taxpayer's $$$, 所以要諗計....)


咁彤彤想要入既學校係 官立/津貼小學 果d .. 

呢d係話公平派位架... 

係9月中果時, 我地已經自行交左表去自己既想入既官立/津貼小學啦... 

不過話就話公平... 但其實又味係favour一d 教友, 同果間學校有關係既人... 




睇下下面既表, 1st round, 50%自己交表...  但, 收既就係收30%有弟妹果d, 

而剩下落黎既20%就係計分.. 

彤彤有20分... 雖然好似好多... 

但, 20分既人多的是... 

但如果你係入左教會, 而又係同你果間學校既教係一樣既, 你就sure win... 




之後 11月中我地就知道派彩啦!!!

如果真係咁lucky入左就好啦!!!

如果唔係就要等1月既統一派位再玩過!!!

呢個2nd round 收10到 唔同區既小朋友... 其餘就收番同區既... 

不過... 真係唔會點架... 

我們一向汲抽獎運, 所以都要找下其他學校 backup一下先!!!





私立小學直資小學, 我地選了申請私立小學

因為如果直資小學收我地, 我地要放棄派位既機會 .... 

我地最終係想派位架, 所以我地就唔會申請直資小學




至於私立小學, 我地都in 在幾間... 

不過我都係50%/50%, 

因為彤彤係性格孩子重有d寸... 

所以 ... 我地都以平常心啦.. 




唔會刻意去谷佢, 怕有反效果.. 

可能... 希望 ... 去到一間佢覺得ok 又有feel既學校佢會表現好d啦!!!





沒有留言:

張貼留言