2014年7月29日 星期二

WeShare 蚊蟲怕怕香薰噴霧DIY 工作坊




話說貞EE、仁叔叔問我們有冇興趣做蚊怕水,

當然有啦!彤彤出左名野蚊咬!

每一次中招都咬到大舊架!

而媽媽我閒時都愛DIY!! 

有個咁好既機會一定參與呀!!!






原來今次既攪手係WeShare呀!



佢地請左注註冊師Kylie 黍教我地做一支蚊怕水同埋蚊膏呀!







我同彤彤12:30到達,WeShare已經準備好茶㸃比大家了!



早到左,影下相先!

WeShare靚靚姐姐幫大家影了D即影即有,


彤彤大感興趣,影完立即畫上公仔!



好等齊人一點開始!



Kylie 首先解釋咩人野蚊多D,

原來是熱血份了,

小朋友佔大數,因為體溫高,所以易吸引蚊子!

而人越大D體溫就冇咁高,所以大人冇咁易比蚊咬!



咁市面咁多不同牌子既蚊膏、蚊帶、蚊水那一隻可以驅蚊,

又有那一隻可以止痕?

原來出面既驅蚊用品好多含DEET(避蚊胺),

而呢隻避蚊胺有害化學物質,

含神經毒素,

可以透過皮膚滲入人體做成急性中毒!!

美國兒科學會提出, 

兒童應用含低於10%以下既防蚊用品!!!

而6個月以下既BB更不適合用呀!!!


Kylie 介紹左幾隻可以防蚊蟲既精油比我地呀: 


~ 薰衣草

~ 天竺葵

~ 尢加利 (blue gum / citrodora)

~ 檸檬香茅

~ 香


呢幾款既精油係有驅蚊川蟲既作用, 

同埋.....


呢幾款既精油都既氣味同我地出面買既驅蚊產品氣味道不多... 

Kylie 話出面d驅蚊用品氣品味係抄D精油... 

係假味黎架.. 所以蚊蟲係唔怕架!!!




好啦, 講完晒theory 係時候自己動動手做啦... 

對彤彤黎講第一次跟媽媽參加呢d workshop 真係好興奮呀!

首先係做蚊水:

材料係distill water + 3款不用既精油 + 精油溶解液就ok架啦!!


彤彤話好開心呀, 

佢都可以做到蚊水比自己用!!!


如果做比大人呢就每隻精油要4滴, 

不過小朋友既皮膚會嫩d, 

所以Kylie 老師話如果比小朋友用2滴ok啦!!!


完成...

今次我地用左薰衣草, 香茅同埋 檸檬尢加利! 

咁易做可以成日做呀!!!



跟住之後就係做止痕蚊膏... 

材料係用蘆薈Jelly做base, 

因為蘆薈有幫助消炎, 抗腫, 止痕及保濕功效... 



之後再加精油攪好就OK架啦!!!


今次係2種精油有得選擇 : 薰衣草 同埋茶樹 ... 


好玩, 又有用.... 


呢一次親子Workshop 同平時唔同... 

平時都係一d cooking class, 勞作仔... 




今次呢個 experience 好好!!!

係一次好難得既機會... 

可以同彤彤一起參與呢個大人既Workshop真係好開心!!!



多謝仁叔叔同貞EE .... 

多謝 WeShare 既安排!!

彤彤好鍾意同你地玩呀!!!


希望下次可以再次參加WeShare 舉辦既活動呀!!


WeShare 拍左當日既一D片段呀, 

大家可以睇下呀!!





-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:




http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言