2014年9月9日 星期二

月餅

雖然月餅就唔知做唔做得成,

不過我地又唔會冇月餅食 ... 

婆婆比左好多月餅我地呀!!!

今年大熱半島月餅好比似比往年細左!!!


不過一樣都係8 件 ... 


婆婆做左大同月餅會, 

當然會有大同月餅食啦!!!


大同月餅好出名架... 

係老餅家... 

上年婆婆就買左個7 黃月餅啦!!!



不過真係漏左D呀!!!

.

重有好cutie 既美心 LINE 月餅 ... 

個Brown 同Sally 袋好名愛呀!!!

重有個盒呀, 

細細格咁, 放係枱上面可以放d 濕碎野咁洗咁亂呀!!!



至於月餅就有晒 line character 樣係榭呀!!!

點捨得食呀!!!


呢個係美心今年新出既奶黃月餅。。 

好高貴既包裝呀!!



唔知係咁所有既奶黃月餅都係咁細個架呢?? 

不過味道都OK架!!!

冇傳純月餅咁漏呀!!!


美心月餅有奶黃, 

當然都要有傳統既係屋企啦!!!

婆婆不愛奶黃月餅!!!




呢隻係雙黃白蓮蓉黎架!!!

原來白蓮蓉燧正野黎架!!!



重有既就係呢期好HIT 既望月月餅!!!

我都有呢個recepie呀 ...

妹想做呀, 不過真係冇時間!!!




重有Agnes 月餅呀 !!!

舅父買架!!!... 

個BOX 真係好靚!!!


以為係朱古力, 

原來係奶黃 .. 

不過一樣好味!!!


呢個月餅係表姐送一個比我地試... 

唔好睇佢冇咩特別呀!!!

佢既來頭真係唔野小。。

係余仁生同埋奇華Crossover!!!

有好香既果皮味呀... 

係余仁生既靚靚陳年果皮呀!!!

聽講都唔平架 ... 

出年都要買番盒先!!!


Shangri_La 既都有水準!!!


呢盒係做善事既月餅... 

都係奶黃!!!


係樂善堂出架!!!

味道都OK架!!!



重有呢個豬龍餅, 

比小朋友玩好應節呀!!!


食左咁多月餅,  

大家記住飲番杯茶呀!!!

又或者可以放左d食唔晒既月餅入雪櫃先, 

食果陣拎出黎焗一焗效果更佳!!!


-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言