2014年11月28日 星期五

妹妹第一次學校旅行

妹妹第一次既 N班旅行係去黃金海岸既沙灘.. 

呢一日天氣好.... 

有太陽, 有D風唔會太熱!!!

我們9點幾係學校出發... 


妹妹好開心呀.. 

全程同老師開心地最歌.. 

所以雖然有D 塞車, 可以我地都好快到. 

到左, 妹妹見到個沙灘好開心大叫.... 

真係好開心... 


今次旅行只有媽媽妹妹去, 

所以拎唔倒太多野... 

忘記找埋膠拖比妹妹呀!!

所以妹妹唯有唔著鞋啦!!!


初試沙既妹唔係太習慣... 

所以唔多郁.... 


不過慢慢玩下次後又OK啦!!!


坐左係樹玩到成身沙.... 


好彩媽媽我懶冇拎埋水比佢玩.. 

如果唔係真係要成身洗過先可以上車呀!!!


係沙灘玩左成45分鐘之後我地就返回陰處食下Snack ... 


好彩妹妹都肯回來休息下!!!


之後再好開心咁走去找d老師玩!!!


希望妹妹保留住呢一種開開心心上學去既精神.... 



-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:









沒有留言:

張貼留言