2015年10月2日 星期五

We嘩!充氣嘉年華@奧海城

呢個9月尾10月頭真係開心..

其實拎3日假就可以放足10日,

真係好抵架!!!

不過我地邊樹都冇去.. 留港都好開心呀!!!

呢一日, 我地卞就妝繼續We嘩!開心啦!!!

地點係 奧海城 !!!

今日我地重同埋細細去呀!!!


兩個好開心.. 

一去到立即睇下有咩玩... 

今次有新加入既宇宙飛船, 宇宙探索屋同埋花花世界!!!


因為妹妹個子小, 

所以適合佢玩既只有2 樣: 花花世界 同埋WE 嘩! 抓抓樂

我地玩左花花世界先... 

呢個對彤彤來說就係小兒科左D啦... 






不過佢話可以陪妹妹玩... 




兩個一起玩得好開心呀!!!

之後好朋友SY枇來到之後彤彤就去左玩一D刺激D既遊戲啦.. 

剩下細細陪妹妹玩WE 嘩! 抓抓樂!!


呢個妹妹都好喜愛架!!!

細細有得睇冇得玩!!!


而彤彤同SY就去左玩今次既新野... 宇宙飛船同埋宇宙探索屋!!!



宇宙飛船佢地兩個話好好玩呀!!

妹妹都有玩到!!

不過當然爬得冇佢地咁快啦!!!



之後就玩呢個宇宙探索屋啦!!!

根據彤彤說, 呢個 宇宙探索屋有3條滑梯架... 

有一條細的, 之後有一條長D D .. 好似平時果D咁.. 

之後重有一條係最高架.. 


聽落真係好刺激喎... 

彤彤都話係呀.. 

不過最高果條真係太長.. 

所以佢滑左一次都冇滑話有D驚呀!!



佢只係滑左中SIZE果條啦!!

仍然係覺得好好玩... 

同SY 2 人滑左好多好多次!!!


另一個遊戲佢地玩左好多次既就係地球探索體驗啦.. 

即係有D沙, 上面有個投射機感應到多沙定小沙而投射出地質學既唔同顏色.. 

呢個佢地都玩了好多次.. 

佢地真係好愛玩沙泥... HAHAHA



又唔覺唔覺玩了3小時... 

係時候休息啦!!!

好多謝We嘩!充氣嘉年華既邀請, 

令到我地一家過左個快樂既中秋同埋國慶日!!

我地大家都玩得好開心... 

期待下次嘉年華!!




------------------------------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me





沒有留言:

張貼留言