2015年11月4日 星期三

饅頭 定BURGER, 中式定西式?

今日我地食左一D好特別既野..

係彤爸睇 MAGAZINE 見到架...

就係中式既BURGER - 80's Burger n' Snack




即係咁呀... 佢個包係饅頭黎架..

不過入面係西式呀!!



呢間係位於九龍城架

原來呢樹個鋪一D都唔大...

係要買走食..

如果堂食都得... 企位啦!!



我地去到呢期係食蕃薯饅頭 ..

所以紫色架....

上一期好似係橙色既南瓜 ...

除左BURGER 之外重有其他小食




即叫即做, 所以要等

所以好新鮮, 好熱!!




我地叫左2款唔同口味既 ...


一款係蟹肉 (上)

一款係炸雞扒芝士 (下)



蟹肉饅頭 ...蟹肉 + 饅頭唔太配...



但個蟹肉餅係好食架..

不過宥D 散 ... 要好快食.. 一咬菬去散散地!!!

至於個饅頭就好軟, 好新鮮... 

只係加埋一起唔太夾姐...



至於雞扒芝士饅頭呢 ...

呢個比較夾喎 ..

味道同埋口感都好好...

入面搽左層紫薯係樹 .. 好甜好味!!


一咬菬去D 芝士出晒黎呀!!!

呢個好味.. 

塊雞都好脆呀!!!



不過其實饅頭夾呢D西式大大件既肉都有怪....

可能饅頭既TEXTURE 同西式包唔同啦..

饅頭都係配片皮雞或鴨夾D!!!

唯一讚既既係饅頭軟熟過包啦!!!

除左饅頭之外重有其他小食架...

我地試下蝦餅...

都係炸架.. 香口好食...



其實... 呢個饅頭BURGER真係幾有創意架...

不過都係偏貴...

所以食左呢一次之後可能好耐先會再黎再要食!!


------------------------------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me
































沒有留言:

張貼留言