2015年12月9日 星期三

彤爸生日 LUNCH @ AVA Slash Bar

又係過期BLOG ... 

無啦啦唔見左, 又無啦啦出番黎... 

不過冇所謂啦, 都係想介紹一下呢間餐廳呀!!

------------------------------------------------------

彤爸生日... 

又是一個工作天, 

C&C 返學去, 所以我地可以去食餐好既LUNCH ... 

估下我地去邊??


可以望到維港景色既餐廳 ...

不過今日天陰陰!!!


就係呢榭啦... 

38/F 既 AVA SLASH BAR 食 SEMI BUFFET... 

其實我恨左好耐想上黎食架啦... 

不過一來都貴貴地, 二來同埋小朋友來有D混亂, 

所以一直拖到宜家先有機會黎食!!!




我地準時 1 點到.. 

唔知係味因為我BOOK位果時講低彤爸生日, 

所以安排左我地坐係房... 

重有好靚既海景呀... (雖然唔好天, 不過都好正呀!!)



咁SEMI BUFFET 有咩食呀???

睇下MENU 先... 

SEMI BUFFET, 半自助餐, 

COLD CUT 同埋甜品係自助... 

頭盆 2 選 1,  有 SEAFOOD PLATTER 或者 魚生 

我地選左 SEAFOOD PLATTER 

而MAIN COURSE 就 4 選 1 

彤爸叫左 和牛扒 而我就叫左羊扒 ...



COLD CUT 方面都幾多VARIETY... (千奇唔好同大酒店比 .... )

而食物質素都好好呀!!!





都好豐富啦!!!

而且D 食物都好新鮮呀!! 


之後睇下我地既SEAFOOD PLATTER ... 

有OYSTER, 青口同埋長腳蟹... 

好味道呀! 


係過咁靚既環境食野.. 

真係食咩都好味架啦!!!



Main Course 黎啦 .. 

彤爸既 和牛 ...

彤爸話好味呀.. 

而且又唔會 overcook!!


而我既羊扒都好好味.. 

我鐘意佢RARE ... 唔會太熟... 

我太耐未食過半啦!!!

今日真係好滿足呀!!!



到甜品啦 ...


款式唔算多... 

不過都夠食啦!!



已經好飽... 

但仍然好想食埋... 

好多馬卡龍... 不過比較甜.. 

最好味係白色果個PUDDING!!!


最後WAITER拎出了一個有彤爸名的DESSERT PLATTER

做到好似生日蛋糕咁... 

係之前我BOOK 位時叫佢地諗諗可否幫手做D 小SURPRISE ... 



雖然呢個"蛋糕"係DESSERT TABLE 既甜品做, 

不過都叫有心思... 

希望彤爸喜歡啦!!!



最後要讚一下呢樹既 WAITER .. 

真係好NICE, 又有禮貌同耐性... 

彤爸要求佢地幫手影相, 

影左好多好多 .. 佢地都唔會怕你煩... 

真係好好SERVICE!!!


今日好滿足啦... 

終於黎到呢榭, 

而且重食左好多野,  

希望彤爸都開心啦!!!




------------------------------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me



沒有留言:

張貼留言