2016年1月26日 星期二

好友聚會 @ 美中鴨子


同C小姐認識左都成半個世紀啦... 

C小姐係我小學既同學仔... 

不過當時大家唔係玩埋一起果堆, 所以都唔算太熟... 

完成左6年既小學生涯之後大家各散東西... 

我地就成家一起去左澳洲生活.. 

係當地讀中學... 

不過... 2年後竟然比我係中學見番C小姐... 

真係好有緣呀!!!

澳洲咁多間學校都可以入埋同一間... 

而且呢間中學都離佢屋企遠架... 

到左中學畢業, 大家又入埋同一間大學啦!!!

大家都有一起玩.. 

到C小姐2畢左業又回洗返香港啦... 

我就遲左一年先返... 

香港生活多姿多彩, 人人都BUSY, 大家都唔係好多時間見呀!!

無幾耐, 大家又失去左聯絡了... 

直至幾年前大家係 FB 樹見番... 

佢已經回流番去澳洲生活, 重係3個孩子既媽媽了... 

真係... 傾得倒計既朋友真係買少見大少了.... 

經歷左幾次失去聯絡, 再找回, 大家更珍惜.... 

-----------------------------------------

呢一次C小姐返黎, 我地終於找到一日出黎2 人GATHERING 啦.. 

地點係 尖咀既  美中.鴨子

我真係唔知原來海港城開左呢間新既餐廳.. 

好耐有出過去尖咀啦!!!

呢樹前身好似係 RICE PAPER???



Anyway.. 呢樹環境好靚呀!!!

好大個open kitchen... 好光.. 重有景呀!!!



睇下D餐具.. 有野仔架.. .


而本MENU 就D似練習簿呀!!!


我地今日只有2個女仔,

食唔到烤鴨呀!!!

咁唯有試住其他野先啦!!

有小龍包.... 

見唔見到D皮好薄呀, 

而且入面重有湯架.. 

好好味!!!


再黎就係紅油炒手啦!!!
咪睇佢咁紅呀.. 

其實唔係好辣架!!!


再黎就係菲翠苗炒松草花呀... 

見好多人都叫呢個食呀... 

估唔到真係好好味... 

真係好脆!!!


最後, 叫左呢個蛋白杏仁茶作為甜品!!!

最愛杏仁既香味.. 

係又凍又濕既天氣入面, 食完真係成個暖晒呀!!!

2個鍾頭既 LUNCH入面傾左好多野.. 

返番去讀書時代... 

不過時間過得快.. 

又要返回現實既崗位啦!!!

要保持聯絡呀!!

出年返黎再見!!!



-------------------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby


http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me

沒有留言:

張貼留言