2016年11月18日 星期五

暑期終極日本之旅 - 築地魚市場 (Day 2)

Day 2 ...  築地魚市場  & 台場啦



原本呢一日我地係去横浜既麵包超人館架..
不過.. 係車站行去麵包超人館都有一段路, 
睇過Weather Report 係唔好天, 
所以我地就改變左行程去築地魚市場同埋台場啦!

其實我地安既排既行程都唔算好密, 
因為有小朋友同行, 所以一日都唔可以去咁多個境點呀!!
所以都係等到佢自然起身先出發... 


因為前一晚到步又黑, 又下雨, 所以都冇睇下住既周圍有咩.. 
今日起身見到啦.. 係街口就有FAMILY MART啦!!
日本D便利店真係唔同D架... 
見到咁多野買.. 真係好開心


媽媽早餐係飯團, 
爸爸就係 CREAM PUFF, 
而彤彤同妹妹就係關東煮!!
好味呀!!


然後出發去新宿JR站坐車啦!!
原來我地源路經過好多百貨公司呀!!!


呢個MAP 好緊要.. 
點樣轉車靠晒佢... 


教定彤彤點睇!!!


買左 TICKET 啦...


細細張卡好CUTE... 


可惜出左閘就收左啦!!
冇得留念呢...


到左築地站啦... 
原來有D站係有印仔吸黎留念架... 
好彩我出發前每人買定一本NOTEBOOK 比佢地悶時畫下野寫下野.. 
宜家有用啦.. 
重可以吸埋印呀!!!


大家認住啦,  築地市場係 A1 出口!!


一上到地面就見到啦.. 
係一個魚市場... 
唔知點解我成日以為係見到海架... 


入到去分左2 part ..
第一part 係餐廳同埋一d shop 仔...


真係好多野睇..
而且樣樣都係同魚生壽司有關架!!!


可能因為我地晏到, 所以d餐廳已經係打晒人龍啦 .. .


呢樹既每一間餐廳都係好細,
所以每一間都爆晒人..


不過D人都食得好快就走架!!!
 我地同埋小朋友同行好難可以排隊入去食架..
所以我地選擇買TAKE AWAY食..


不過.. 我地食之前都係等小朋友食飽左先..
我地去左呢間買Tamago...


原來呢d玉子燒都有好多唔同種類架... 


呢左個 人氣既黎試下...
原來真係好好食架..
好香蛋味, 同埋好厚呀!!
同香港果d唔同架..
真係好食好多...


之後我地就入去築地魚市場啦...
呢機真係好大好大..


我估如果早D係會多D人架..
不過我地黎到都12點啦,
所以大部份收晒市啦!!


最後我地找到呢一間係比較多野睇架...


UNI 好正呀.. 
好大呀.. 同埋都唔算貴.. 


重有蟹.. 
好想買番酒店食.. 
不過... 我地宜家只係第一站咋.. 
幾時先等到晚上返去呀!!!


最後係買左三文魚子同埋 UNI... 


眼瞓既妹妹重瞓緊..
而出面又下緊大雨...
所以我地快快食左先...


立即食真係好新鮮呀!!!


好衰既爸爸..
人地冇得食重要攪住人地瞓!!


食完晒野之後就要出發去台場既啦!!!




---------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby
http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me

沒有留言:

張貼留言