2018年9月13日 星期四

【親子好去處】假期享盡家庭樂!4個親子好去處

小朋友平時返咁辛苦,一到周末同假期,緊喺要帶佢地周圍去放下電,其實香港有好多親子好去處,快 啲同屋企人嚟享盡家庭樂啦!

1.峻嶺燒烤場


難得假期一家大細當然要出去擁抱大自然啦,峻嶺燒烤場 鄰近天水圍濕地公園,交通便利,除咗高爾夫球 場,仲有燒烤場,可飽覽綠油油嘅大自然環境,遠離城市煩囂。峻嶺燒烤場​ 有冷氣燒烤車,客人可以舒舒 服服喺車內邊玩邊食。場內仲有好多動態同靜態康樂設施,好似腳踢桌球、小型足球區同沙池等等,啱曬 大小朋友一同享樂。


峻嶺燒烤場 地址 :
天水圍馮家圍天華路及天慈路交界
電話 : 6030 9079 營業時間 (需預約):
燒烤場 : 星期一至日11am - 11pm



2.嘉道理農場暨植物園



嘉道理農場暨植物園佔地148公頃,一年四季都有唔同品種的花卉盛開,主要分為上山及下山兩區,上山區 有九條生態徑,而下山區就有多家農舍同埋動物館,有野豬、貓頭鷹等。園內自然舒適嘅環境非常適合一 家人親親大自然、放鬆身心。

嘉道理農場暨植物園
地址:香港新界大埔林錦公路
電話:(852) 2483 7200
開放時間:9:30 am-5pm


3.香港兒童探索博物館



兒童探索博物館在2018年9月19日正式開幕,有4大區域讓小朋友在玩樂中學習,館內有多項導引活動激發 佢哋嘅創意思維,讓小朋友探索不同主題,從實踐中學習。又設有動手學習展區,包括愛耗大自然、小工 匠工作室、故事舞台、漫遊小香港等,為小朋友提供獨特的學習體驗。

香港兒童探索博物館
地址: 北角馬寶道28號華滙中心一樓
票務詳情:9月首個星期公開


4.​抱抱海洋館
海洋主題的泡泡室內遊樂場「抱抱海洋館」有藍白色波波池同多款泡泡互動遊戲比小朋友玩。場內仲有個 兒童健身區,有5部運動儀器可以發放泡泡,例如:單車、跳彈床、跑步機等,父母仲可以陪小孩一齊邊玩 邊運動。



抱抱海洋館
地址: 荃灣愉景新城第二層2052-2053舖
開放時間: 周一至日10am – 7pm



-------------------------------------------------------
大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby
http://www.mybb.com.hk/home.php?mod=space&uid=10582&do=blog&view=me

沒有留言:

張貼留言