2009年11月22日 星期日

3B貼紙相

晚上我地再約埋出黎bb貼紙相
本來係4b..不過因為豬家去完Stanley有d累唔出黎,
而瑤爸又約左朋友
所以唯有3b影住先啦..
呢一次係有d難度架..
因為多左人呀
係Control 方面係有D難度架!
同埋d機又新, 所以我地都要睇左一輪先影呀!!
影完相爸爸們就去左加工
睇下佢地兩個既作品.. 靚唔靚呀??
我地個個既樣都好清楚呀..
重好開心呀!!!
兩個爸爸們真係影上癮呀..
佢地話要再影多一次呀
睇下我地第二次既效果
呢部機d colour 好似冇咁sharp!!!
下次要去另一間shop 試下先!!!
下次再影貼紙相一定要人齊先得啦....要影4b貼紙相!!!
影完貼紙相..我地就去醫下肚仔先
3b係樹玩玩玩...
睇下雞雞Tum 道兩個女仔幾開心!!!
將來一定會係一個好既男朋友呀!
食飽飽, 我地係商場影下聖誕佈置呀!!!
好靚呀!!
舊年聖誕bb只係得幾個月大,
影親相都係瞓住影!!
今年佢地大個左,
唔洗瞓咁多, 要影多d聖誕相先得啦!!!
 
,
可能我地有3b係道影相,
所以我地影相時吸引左好多人在旁圍觀!!!

沒有留言:

張貼留言