2009年11月28日 星期六

4B即興青衣城 Sanrio Christmas 影影影

接到雞家電話相約4B去青衣地影kitty…
原本諗住唔去,因為約左婆婆食飯,
不過經過一輪商討後 雞家同豬家入去先..
之後瑤家同埋我地就8pm後入去啦
我地同婆婆食埋食埋飯趕到入去既已經差不多9pm..
hello kitty既場地唔係好大,
不過真有好多人排隊影呀..
多得仁哥係樹排住隊先
我地就同4b坐埋一角玩下啦
4b唔經唔覺可以一起掛排坐啦..
好可愛呀!!!
4B好開心係商埸行黎行去..
又shopping, 又玩christmas tree!!!
好難可以捉佢地定定地比我地影張相!!
終於到我地入去影相啦..
原來每group人可以入去影10mins..
.. 咁我地就要爭取時間啦..
一入去就走左去影大口仔先..
之後重有kitty, keroppi, 布丁dog, xo, rabbit ..
影影下相4b突然飢停係d水果道眼定定望住...
乜食物真係咁吸引!!
雖然只得10mins, 不過我地都manage 到影晒咁多個主角
但所有相都影得好急
效果唔係太好!!!
如果影相既時間可以耐d就好啦..
影完相大家又匆匆地走啦,
因為都好夜啦!!
雖然呢一晚係一個匆匆既聚會,
不過我地都好開心呀!!!

好珍惜4小B一起既時間!!!

沒有留言:

張貼留言