2011年4月25日 星期一

倩女幽魂首映禮

因為彤爸公司有份Sponser到倩女幽魂呢個movie,
所以我地有機會去呢個首映禮...
地點係會展呀...
睇首映都係第一次咋....
有D緊張呀.. 唔知會有幾多明星黎睇呢??
主演都係呢幾個...
只有一個我識...
呢兩個話係男女主角喎...
真係唔識呀!!!
勁多記者,
不過睇首映既人又唔係十分之多...
比我想像中少啦!!
入場啦!!!
係Free Seated...
不過前面果幾行係比記者架...
而我地係坐VIP位!!!
呢個位置都ok呀!!!
睇得好清楚!!
好準時開始 ~ 9:30pm
Finish 既時間係差不多 11:00pm..
之後重有After party 架..
不過我地梗係唔去啦... 咁夜...
-------------------------------------------------
睇完呢個戲既感想 : 新不如舊
不過真係幾好.. 希望彤爸公司sponser多d,
咁我地多d免費戲睇!!!

沒有留言:

張貼留言