2011年4月19日 星期二

親子Panda方包班 (Part 3)

當方包發緊果時,
大家都冇野做呀..
所以老師呢就拎左d蛋糕出黎比大家試...
嘩... 好靚呀!!!
chocolate cake, creem burlee, mango cheesecake, 拿破輪... 好多好多呀!!
件件都想食!!!
最後我地要左creem burlee, mango cheesecake, 拿破輪..
拿破輪好特別, 佢既custard係好似牛油咁架!!!
彤彤食緊最佢最愛既macaroon....
佢地d餅幾好食架,
唔太甜, 我最Like ....
食飽飽兩個妹妹又走去周圍八....
好似巡視業務咁呀!!!
兩個走去打擾SY瞓覺呀...
彤彤, 蕃薯:  唔好瞓啦, 快d起身同我地玩啦!!
嘩... 你兩個做咩做咩???
仁叔叔都等到瞓左啦!!
兩個妹妹又係道傾密傾....
好似好認真既樣子喎!!!
焗起啦!!!
不過重未切得住喎...
要等一陣先!!!
大家都好緊張呀..
入面係點既呢??
panda 有冇黎到呢??
ok啦... 老師幫我地切啦...
都叫有個panda樣呀...
只係大細眼左d,同埋ear大隻左d咋...
不過彤彤點解你咁既樣架??
蕃薯等到瞓左啦...
晶ee同埋薯媽既都好可愛...
不過薯媽既有隻ear走左位呀!!但仍可愛!!
我地既作品呀!!!
大家都好成功呀!!! yeah!!!
彤彤好想食喎!!!
有好香既green tea味呀 !!
臨走之前同老師影張大合照先呀!!!
大人細路今日玩得好開心呀!!!
希望你地大家都滿意啦!!!
下一次媽媽再找下有d咩親子活動可以攪下先!!!

沒有留言:

張貼留言