2011年12月4日 星期日

小機場大學問

等左幾個月終於等到呢一日..

認唔認得呢樹呀??



係呀.. 睇title 都知我地今日去左機場啦..

我地幾個月之前報左名參加小機場大學問呀!!

彤彤報既係機師..

點解唔同佢報空姐..

因為.. 係一d都唔c文啦..

我覺得機c佢會開心d!!!

我地報既係morning session..

一早約埋sy黎到報到先..



去換UNIFORM啦...


換好衫啦..

係咪好SMART呢...


SY好SMART 呀!!!

正經機師, 一定LUM 死女仔.. 


好啦.. 好啦... 夠鍾啦.. 要入去受訓練啦..

比心機呀彤彤!!!!


---------------------------------------------------------------------------------------

一個半小時之後小機師訓練完畢啦...


好大家排好隊先...


見唔見倒有個小機師唔守紀律走左出黎呀??


企到離行離列... 


畢業啦...  有張CERT!!!


2個一起畢業...


好.. 重有10分鍾,

我地去CHECK IN果樹影下相先...


係咪真係好似小機師呢??


SY, 彤彤, 呢次你地飛邊道呀???



準備出發!!!!



今日我地玩得好開心呀!!!!

兩個小機師都好合作..

做機師比佢地過足引..

出年有機會再去呀!!!!

沒有留言:

張貼留言