2011年12月13日 星期二

Katie & Hong Wedding Cookies

呢次既wedding cookies 係幫 Katie & Hong 做既...

個design同上次唔同係3d架...

起初接到order都有d驚, 驚唔係驚做唔到, 係怕趕唔起比人..


因為我既partner gege姐姐佢去左旅行..

不過好彩都有其他朋友仔同埋我ee黎幫手先可以順利完成!!!


今次既曲奇話難唔難, 話易唔易..

其實係功夫多呀!!!

呢個曲奇係參考3層結婚蛋糕架..
 
呢個曲奇係參考3層結婚蛋糕架..

數量係200個, 3 層既餅乾即係600塊...

咁係話驚唔驚趕唔切呢???



一連5日碌碌搓搓油油...

好彩好彩最後都趕得切....



好多謝Katie & Hong 唔吹我比sample 佢睇,

(最終都冇比到... hehehehe)

希望你地喜歡啦...



also 好多謝我班團隊..

多謝你地呢幾日陪我不停做做做...

呢一次好似冇上次咁辛苦啦..

唔洗開夜班...

冇左你地真係唔會成功!!!




再一次多謝 Katie & Hong..

祝你地新婚快樂, 開開心心..

希望下一次再幫你地做曲奇既時間係你們bb滿月啦!!!

沒有留言:

張貼留言