2013年12月12日 星期四

晚飯 @ 順德聯誼總會



順德聯誼總會, 一向都知佢地d 食物好食架啦 .. 

不過一定要係會員先可以入到去食架... 

今次 ..係種種樹緣之下, 我地可以到此回嘗啦!!!!

我地食左呢期大熱既蛇羹... 

真係勁多料呀 ... 

同埋薑味十足!!!



之後重有好出名既炒鮮奶!!!

真係好多料同埋d 蟹用好大件呀!!!



呢個魚卷 ... 

唔食魚既我都食左件, 

入面有金華火腿架!!!

好味!!!

而個d菜心真係好甜好好味呀!!!



蝦子鴨腳柚皮 ... 

呢味真係經典葆呀!!!

咁大塊柚皮真係好難見到啦!!!

好入味同埋好林 ... 



呢個係羅宋羊肉... 

超好味呀!!!

有羅宋湯既水濃味, 

加埋羊肉, 一d so 味都冇!!

d carrot 都好入味, 

用黎送飯或意粉一流!!!




生炒糯米飯

呢個真係好味... 

d 飯係唔油架!!! 

好食到停唔倒口!!!
  
                    生炒糯米飯 - 中環的順德聯誼總會)

重有一味好食到唔記得影相.. 

就係乳甲啦!!!

係好味... 

咬開重好juicy , 一d 都唔dry !!!

重好食過沙田果d!!!

最後 就一碗杏仁露round up!!

好完美的一餐!!!




-------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言