2013年12月28日 星期六

元氣壽司 2014年 月曆

話咁快 2013年就快要過去啦!!!

呢一年真係過得好快!!!!

有開心, 有唔開心, 又有激氣事情, 重有sweet 既事情 ...

不過... 我地今日唔講呢d住...

我地要講既就係 元氣壽司 既呢個2014年 月曆




係咪好大個box 呢!!!



打開黎睇, 

原來係要砌架!!!


一塊塊架.... 

共有12塊, 一個月一塊 

塊塊都好可愛!!


每個月都有d 解說係後面寫左喎!!!


重有呀.... 

每個月都有d唔同既優惠架!!!



呢個月曆係我地早排食元氣壽司滿$300換架!!!

最攪笑係呢份月曆有一個barcode scan 架..

登記左佢每個月會有優惠架!!!




呢個月曆真係好鬼精美呀!!!

所以真係好快好快換晒啦!!!


連彤彤都勁愛呀!!!

好... 放係當眼處!!!


祝大家有個開心既2014!!!





---------------------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言