2014年4月28日 星期一

可以焗既 Kit-Kat

近日係FB 瘋傳日本新出左一隻可以焗既 Kit-Kat ... 

Kit-Kat原身係朱古力黎架喎 ...

一焗味溶晒囉.. 

點可以焗呀???

但 .. .真係有圖為証喎!!!



有叫過去日本旅行既朋友仔同埋同事幫我找找... 

但佢地都不找到喎... 

但係 FB D 代購就可以幫你買倒 .. 

大約 $55 ... 

不過... 上星期突然收到 759個廣告話有得賣, 

重要係平過代購呀!!!

係呀... $23 咋.. 

平成半呀!!! 

梗係去759買啦!!!


去到買時重有好多好多 stock !!!

立即買了包回家... 


朋友仔教話要雪左先好焗效果會好d ... 

公司同事都買了回公司試... 



在公司用光波爐試焗... 

又ok 喎!!!

效果都唔錯....



咁焗爐又點呢???

出黎既效果同光波既都差不多.. 


味道方面 ... 

焗既時候好香... 

係有好香既焦糖味..... 

不過食果陣好甜好甜...

我地已經凍左先食,

都係好甜.. 

連平時好食得甜野既工人姐姐都話甜呀... 

至於朱古力包住既餅就好脆好味!!!

總算食過焗既 kit kat ... 

不過計我話呢, 

傳統既 古古力 kit kat 真係好味d !!!!

---------------------------------




大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby







沒有留言:

張貼留言