2014年4月1日 星期二

Lunch @ 嗚門

今日又黎介紹一下勝利道既野食呀... 

呢一間叫嗚門魚湯面亭...

係日本拉面呀!!!

佢係勝利道都有好耐架啦!!!


今日係我第一次入去試... 

餐廳細細, 有bar位, 好cosy .. 

同埋都好多人呀!!! 

有日本feel!!!

似唔似去左日本呀????


每一張枱都有拉面3寶...

呢d調味係可以加入去拉面樹食架... 

令到味道更加出!!!


中間紅色果樽係拉面專用既pepper .. 

味道真係唔同d ... 



重有芝麻 .. 

好香呀... 


呢d係garlic ... 

喜歡重口味既你一定like!!!



食物來到啦.... 

呢個係我既牛油蟹腳拉麵 ... 

又真係幾香.. 

麵既質感都好好... 


呢個係彤爸既吉列豬排飯...

雖然呢樹係出名食拉麵  .. 

不過d飯都唔錯架!!!


重有其他小食架... 

不過我地趕時間冇試啦!!!

下次啦!!!


--------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言