2014年10月29日 星期三

媽媽終於剪髮了


靚, 有邊個唔想呀... 

我都想呀.... 

不過真係冇時間... 

朝朝天未光就起身, 

之後成11點先可以休息, 

真係重勤力過農夫隻牛呀!!!

所以真係想靚都難呀!!!

好彩, 平時係屋企騎瞓既時候會做下SPA機, 

自我Facial 一下!!!

如果唔係真係變左黃臉婆呀!!!

------------------------------------------------

OK... 講番今次先, 

係呀, 我果把成2年都冇剪既頭髮終於剪左啦!!!

長到好似貞子咁!!!



其實想剪好耐, 

不過真係冇時間... 

不過發現公司附近開左間新既Salon, 

新開重有20% off呀!!!

咁可以早D去剪左先返工!!!



真係好耐都未入過來salon啦...

感覺 Refreshing !!!

其實我剪頭髮既要求唔係太高, 

我只係唔要剪得太短就OK架啦!!!

不過... 我都知長頭髮真係冇咩可以攪架!!!

呢個就係新Look啦, 

得唔得呀??


下一次剪頭髮又唔知係幾時呢??





-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言