2014年10月9日 星期四

彤爸生日飯@ Oyster Station

彤爸生日飯選址在屋企附近

樂富街市.. 

係味好奇怪呢.. 

點解會去街市食飯架?? 

宜家樂富街市已經大改革左架啦!!!

靚左好多架啦!!!

而我地去食既餐廳Oyster Station就係位於樂富街市出面!!!



係呀.. 重點係食Oyster!!!

真係好興奮呀.. 

都有好一段日子冇食啦!!!


我地3個大人食...

可以選OYSTER

選左4款, 

由淡食到濃...


好新鮮既OYSTER .. 

隻隻都好好味 .. 

我自己就喜歡濃味D既!!!


除左OYSTER 之外我地本想叫法國蟹, 

不過因為冇貸所以叫左UNI!!

加拿大來架.. 

好甜好新鮮同埋好大件!!!


彤彤都好想食... 

不過因為係生食物都係唔好食啦!!!

佢只係食晒夾住UNY紫菜!!!


呢個係餐湯, 

詼薯湯, 好真才實料呀!!

好甜美!!!

後面既包都好好味呀!!



其他熱食有呢個哈佬喂特別設計既南瓜意大利飯... 

味道都OK, 



不過個樣同圖片有D 出入... 

上次SY 佢地黎食都唔係咁樣架!!!




彤彤同妹妹SHARING 既意大利粉, 

有三文魚, 

佢地話好好食呀!!!



呢個SPARE RIBS 都唔錯, 

唔怕太UN.. 

而且都好多肉呀!!!



最後呢個係叫比婆婆既素食PIZZA, 

我地就冇試過... 

不過妹妹都食左一件, 應該係好好味呀!!!


最尾就係甜品, 

係跟彤彤個意粉架!!!

都OK啦!!!


呢一餐食希望彤爸食得開心啦!!!


Oyster Station, 

叫好耐未食過OYSTER 既我黎講係好好味, 又抵食, 

重有幾間分店架... 

大家可以去試下架!!!


-----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:








沒有留言:

張貼留言