2014年12月16日 星期二

麥當勞叔叔之家童樂行

12月7 日 

我地一家同埋SY佢地去左參加麥當勞叔叔之家既童樂行活動!!!

當日雨毛毛... 

好彩開發行既時候冇雨呀!!!



11AM開始行啦... 

全程1公里 .. 

一D都唔辛苦.. 

妹妹都行到呀!!!

開步禮就有欣宜同埋胡杏兒黎.. 

不過可惜太多人影唔倒相呀!!!

不過我地行完都有影相呀!!!

好開心呀!!!



重有張CERT 呀!!!



行完晒, 我地就去醫肚先...

係微風細雨下食D熱野好好呀!!!

有HOT DOG ...


同埋湯粉... 

呢一日凍凍地.. 真係特別好味!!



食飽飽我地就去玩啦!!!

有好多遊戲呀!!!


彤彤, SY 同妹妹都有玩.. 

玩得好開心.. 

玩完遊戲可以儲印仔換禮物架!!!







呢一日真係好開心呀!!! 

又有得玩, 又可做善事真係一舉2得...




----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby







沒有留言:

張貼留言