2014年12月11日 星期四

Lunch @ Rossa Laksa

某日係openrice 上無聊睇呀睇, 

比我發現左九龍城有間新開既馬拉菜館




所以呢一日我地就黎試下佢個LUNCH啦!!


打開Menu 睇, 有好多野想食呀!!!

LAKSA

蝦面

海南雞飯

肉骨茶等!!


串燒, 薄餅等小食... 



重有LUNCH SET !!! 



媽媽我係為左LAKSA 而來架, 

所以一定要 LAKSA .. 

味道都OK 呀!!

同埋有幾粒蜆仔係樹呀! 

其他地方係冇架!!!


串燒係LUNCH MENU 加錢既... 

都唔錯呀.. 有肉汁... 

而個汁真係好銀味!!!



呢個福健炒面... 

好味... 

真係唔錯, 彤彤都食左2大碗呀!!



一間唔錯既小店在九龍城, 

大家可以去試下呀!!!


Rossa Laksa    九龍城打鼓嶺道41號地下舖



----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言