2015年1月6日 星期二

KCC Kids Sports Day


1月1日, 新一年, 新開始 ... 

我地一家做左D好健康既事... 

就係參加運動會啦!!!

原來呢個運動會每年KCC既1月1 日 都攪架.. 

今年好開心表姐叫我地一起去玩... 


當日天氣好好呀!! ... 

太陽伯伯照住, 

C&C係大草地上跑呀跑, 真係好開心呀!!!

我地就11:30已經到達啦..... 

運動會係1:30pm 進行... 

咁早黎到有咩玩呀? 

有一BOUNCING CASTLE, 

妹妹最愛就係 BOUNCING CASTLE . 

佢跳左好多次呀!!!


重有一D GAME STALLS .. 

GAME 全部都係同SPORTS 有關架!!!

有HOCKEY, 


掉波仔


碌波仔. 


再掉波仔 ... 


呢個妹妹冇咁易中啦!!! 

哈哈 ... 


重有呢個考平衡技巧既BALL GAME . 



呢個GAME, 我地大人同細路都勁玩.. 

因為中左可以有個椰子架!!!

大家好努力咁掉都掉唔中..  HAHAHA



不過到左最後就大派椰子啦!!!

彤彤同埋小朋友拎左好多返黎...

足足有十幾個咁多呀!!!



彤彤試左好多次玩呢個都玩唔倒.. 

因為呢個實左係太重啦!!!

食多D飯先黎再玩啦!!!



玩完遊戲既禮物都好都好多呀.. 

除左呢D之外重有小朋友最喜歡既野... 



重有妹妹既FACE PAINTING!!

係味好靚女呢!!!


運動會係1:30pm 進行... 

大部都係跑步為主.. 

有賽跑, 障礙賽, Skipping race, sack race 等等 ... 

BEFORE 運動會... 黎張大合照先!!!



今日彤彤係樹玩都見到幼稚園同學仔呀!!!

大家一起影張相先!!!


同學仔高1彤成個頭呀!!! 


好啦... 比賽差不多開始啦!!!

各位小朋友都準備好啦!!!


彤彤參加左 RUNNING RACE ... 



同埋呢個SACK RACE ... 

不過當然佢係冇奘啦... 

D 鬼仔好勁架!!!



呢個SACK RACE.. 

佢跳跳下竟然行呀!!!

不過都算叻架啦, FINISH晒成程 ...

第一次比賽算係咁架啦!!!

知道自己唔夠人跑, 下次就要努力D啦!!!



妹妹都有份跑呀... 

不過係包尾...

不過唔緊要... 志左參與... 

已經好叻!!!



玩左咁耐都要休息下架啦!!!

自己SET 既 PICNIC AREA唔錯呀!!!




今日我地玩得好開心呀!!!


又氣又好喎... 

呢個新一年新開始真係好呀!!!

希望成年都係咁就好啦!!!

----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言