2015年1月15日 星期四

Lunch @ CPK

有日下午同彤彤去左CPK 食LUNCH !

原來係有兒童餐架.. 

有一杯果汁... 


PIZZA OR 意粉... 

彤彤爆冷竟然叫左PIZZA...

HAM AND PINEAPPLE!!! 

自從上次DISNEY 食過之後就愛上左啦!!

原來呢個餐係有甜品架... 

不過... 佢冇比我地, 我地又忘記左呀!!




OK, SETTLE 左彤彤之後, 

媽媽我既 LUNCH SET 就係呢個啦... 

MEXICO 辣豆湯.. 

又幾得意喎... 

唔太辣, 彤彤都食倒... 



主菜我叫左呢個泰式雞SALAD, 

酸酸辣辣好開胃呀!! 

而且份量都OK呀!!


開開心心又一個RELAXING LUNCH... 

希望彤彤你合作D, 懂事D, 

咁你咩要求媽媽都會SATISFY 你呀!!!




----------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby


沒有留言:

張貼留言