2015年2月17日 星期二

行花市

年廿九

呢一晚我地食飽飯就去行花市啦!!!

本來想下午行架.. 

不過真係冇時間... 

唔知點解今次新年真係黎得好快... 

連準備既時間都唔夠呀!!!

我好今年都係行太子花市... 

覺得呢個適合小朋友行多D ... 

細細地, 人又唔太多... 

彤彤同妹妹都可以埋到去D檔仔樹睇下野... 

有好多風車啦... 

不過我地唔洗買啦.. 

因為彤彤係童軍做左幾個返黎.... 


重有唔少得既公仔檔... 

不過今年出風頭既就係羊羊公仔... 

其次就係美少女既變身CUSHION!!!


年年去花市都會見到呢一檔賣泡菜的... 

真係好奇怪點解會有呀!!

不過都好多人買架!!!


我們最後既收穫係一D花同埋C&C每人一個BALLOON!!!



--------------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:




沒有留言:

張貼留言