2018年1月8日 星期一

【開心聚會】慶生又慶年 @ 串楊

2017年12月30日

呢一日, 因為係食契媽既慶生飯...
適逄又係年尾, 咁就一於食番餐好既!!!

今日食日本串燒 - 串楊
地點係彎仔!!!
呢間餐廳就細細間,
有 坐BAR枱同埋TATAMI!!


Order 方式係用點心紙tick .. 
其實串燒都分好多樣架.. 
有炸既同燒既... 



我地一行5人叫左好多好多串!!

牛舌同辣腸

炸魚... 
連唔食魚既我都食.... 
咁大家都知好唔好食啦...... 


冬姑讓雞肉 - 呢個推介...
以為普普通通, 但食落口先知好好味!!


炸姑


呢個係海膽.. 都係推介之一.. 
好好味!!



笋 .. 
原來炸完都好好食, 個口感唔錯架!!!


腸仔... 彤彤的 request



 炸蝦.... 大大隻, 又好好食!!!

炸帶子


最後呢個蛋卷都係好味既!!


至於甜品... 
我地要左炸雪糕卷同埋柚子雪芭呀!!!


呢個柚子雪芭真好味... 
真係有柚子肉係中間呀.... 



我地呢一晚真係叫左好多野食呀... 
多到連個waiter埋單時都話我地勁, 食得多!!!
講下講下又一晚... 
祝大契媽新年快樂, 而大家新年快樂!!!
2018年繼續帶我去食好野... 




---------------------------------------------------


----------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言