2018年2月13日 星期二

【保健推介】這個冬天唔洗咁擔心之自然療法

近排天氣又凍左好多..
而且又係流感高風期,
見到好多身邊既朋友仔都病左...

平時到左呢個時間中C就多數都會有問題架..
一係感冒, 一係就條氣唔多順...
所以天氣凍同埋轉天氣既時間我地都好擔心..

不過.. 今年唔同啦...
今年, 中C冬天都有咳同流下鼻水,
不過唔係嚴重果隻...

咁我地做左D咩...
其實我地只係不低增強佢既抵擴能力...

之前買左 Young Living 既 Starter Kit,
入面有11支精油, 1 個擴香機, 1支洗手液, 同埋2 pack NXR.

young living starter kit 2017 hong kong的圖片搜尋結果

講下NXR 係咩先, 佢係杞子汁.. 
可以幫助我地
-強免疫力
-改善視力
-改善循環系統
-幫助肝臟功能
-平衡血壓
-減少血液凝塊的風險
– 加強大腦的神經遞質對記憶力減退 等... 


而11支精油會係呢組選出黎用, 包括
Lavender 薫衣草精油 5-ml
薰衣草精油具有清新甜美的花香及草本香氣,令人舒緩和感覺耳目一新。因為它是用途最廣的精油,所以是居家必備之選。薰衣草在皮膚和美容方面亦得到了高度的重視。
Peppermint 薄荷精油 5-ml
薄荷精油具有一種強烈、清新、清爽的薄荷香氣,是最古老和最備受推崇的藥材之一。
Lemon 檸檬精油 5-ml 
檸檬精油是一種非常受歡迎的精油,具有強烈、清新及純淨的柑橘香味,有淨化和令人振奮的效用。
Copaiba 苦配巴精油 5-ml
苦配巴精油是唯一一種透過萃取方法提煉的精油,跟橡膠和楓糖的制法相似。一旦被萃取出來,苦配巴樹脂即被蒸餾產生清新的精油,具有豐富、令人振奮的木質氣味。
Frankincense 乳香精油 5-ml (支援皮膚健康)
乳香精油具有一種香甜、溫暖,香醋的香氣,可以提神醒腦。乳香精油具有護膚價值,可用於護膚品中,以防止皮膚老化和乾燥。古埃及人將其用於面膜中,以恢復青春活力。
Thieves 盜賊精油 5-ml (支援免疫系統)
盗賊精油融合了純丁香、桂皮、檸檬、迷迭香、尤加利精油,並啓發了整個自然家庭和身體護理產品系列的 源頭,包括口腔護理、手部護理、家居清潔等 。
Purification 精油 5-ml (淨化空氣、減低蚊叮蟲咬不適)
Purification 可直接使用在皮膚上。當噴灑時,它有助於淨化空氣中的香煙煙霧和難聞氣味。
R.C. 精油 5-ml (支援呼吸系統及提升能量)
RC 混合了雲杉、絲柏及三種尤加利精油,清新醒神,可以為你的繁忙一天提升能量,也有效地支援呼吸系統健康。
DiGize 精油 5-ml (支援消化系統)
Di-Gize是一種融合了純龍蒿、生薑、薄荷等植物的複方精油,可以起到鎮靜舒緩的效果。
PanAway 精油 5-ml (支援肌腱健康)
PanAway 是由 Gary Young 在他的腿部韌帶受重傷時研製的。它含有冬青和丁香精油。
Citrus Fresh 橘子精油 5-ml
Citrus Fresh 是一種具有放鬆和鎮靜功效的複方精油,深受兒童和成年人的喜愛,可以淨化空氣中令人討厭的氣味。
Tea Tree 茶樹精油 5-ml (支援皮膚外觀)
茶樹精油具有廣泛用途並且受到高度的重視,有利皮膚健康。
StressAway 精油 5-ml 
這種獨特的香草、青檸、苦配巴和其他純精油的複方油有助於緩解日常的壓力,使人放鬆。
呢D精油其實支支都係我地平日都啱用架.. 
好似當中C咳, 呼吸唔順我地就會用佢... 
大C就最愛係Di-Gize, 因為佢成日肚痛.. 
媽媽最愛既就係 Peppermint.  
每當頭冇, 眼瞓, 冇精神又要繼續作戰既時間我就會搽一搽去醒神下啦!!
呢排咁多病菌我就係屋企同Office擴香 Thieves 去殺下菌 ... 
No automatic alt text available.
除此之外重要加埋食得健康, 瞓得好呢d原素先可以增強我地既抵擴力架!!!
宜家用呢個方法去增強我地既抵擴力同時又可以唔洗食咁多藥真係好好多.. 
如果大家想了解多D, 可以PM 我呀!!

No automatic alt text available.

----------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby






沒有留言:

張貼留言