2018年4月24日 星期二

【好味推介】好味茶漬飯 @ 宗像屋

成日經過深水埗就會見到一間好神秘既日本餐廳...
點解咁神秘??
因為未見過佢開門架...
好似私房菜..
門牌都唔見...
真係好想試下...


終於呢一日有機會啦...
因為原本想去嘉頓食LUNCH..
但Lunch hour 已過所以就走去呢間日本餐廳睇下...

推開門竟然見到入面係好多人..
好.. 咁坐下試一試..
以為日本餐廳都係食一般既日本菜啦..



點知打開餐牌一睇,
只有四款食物比你點...
以為只係魚生飯....
心諗 - 剛係日本返黎, 魚生都食到夠啦..
呢間只係賣魚生飯... 重要得四款...
有幾勁呀???




不過 .. 因為我地只有 60mins 之後又要去接女.. .
所以都冇時間再找其他餐廳啦.. 
咁就叫左一梅, 一竹 ... 

叫左食物.. 之後再坐定定再睇下個餐牌.. 
佢有教我地點樣食呢個飯... 
原來呢個魚生飯.. 
食左一半之後加茶就變茶漬飯啦!!!


不過我地因為太肚餓冇睇清楚食既程序... 
Order 左冇耐就上左2片魚生... 
好肚餓既我地立即食左.. 
好好味.. 呢個汁同一般既汁唔同... 

食左2片魚生之後再睇下個食法... 
呀..... 原來魚生係留番最尾同埋D茶漬飯食架.... 
冇辦法啦... 阿Q 講... 好彩重有汁剩下... 


飯到啦... 
好靚呀.. 勁多魚生... 
不過.. 又一次冇睇清楚MENU... 
梅同竹既分別只係多魚生同小魚生... 
唔緊要啦.... 
下次ORDER 前一定睇清楚!!!


食之前.. 呢一次我地有睇清楚食法先啦.. 
係要淋醬油上去.. 食左一半, 
之後另一半就倒茶菬去要食埋架... 


另外跟左2片紫菜架... 
係可以同黎包住D魚生飯食架... 
真係好好味... 
如果可以比多2片紫菜重好呀!!!


之後就咁食埋D魚生飯.. 
真係好多魚生... 
好味... 


剩番半碗既飯就比服務員幫你放入茶/湯食埋佢... 
其實.. 我真係唔知係茶定湯... 
因為真係好好飲唔似茶.. 



加埋D蔥花同芝麻...
重有D柚子味呀... 
真係絕配呀!!!



好味就梗係食晒啦!!!
食飽飽重好滿足呀!!!


下次... 當又太掛住日本時, 可以再黎!!!..
下次... 當再黎食時, 我會睇清楚 MENU 先食... 
下次 ... 當再黎食, 我會睇清楚程序!!!

-------------------------------------------------
宗像屋
TEL: 21783322
---------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言