2018年4月6日 星期五

【東京96小時】好味串燒 @ 南蛮亭

東京到步第一天,
由上午5AM一直玩到夜晚8點幾
去左最近酒店既南蛮亭




南蛮亭係老牌串燒店,
曾經係香港好多好多年前係好出名架..
不過當時係貴所以都未試過...
反而日本呢間就係第二次黎啦!!
第一之係好多好多年前同契媽2個人剛出黎做野既第一次旅行!
所以今次再去, 又去可以搵番多年前既感覺!!



新宿有好多好多串燒店,
不過食番南蛮亭有信心D!
8點鐘去到都等左一陣呀...
好多人, 好多人



有BAR枱同埋普通枱
我當然係想坐普通枱啦..
因為圍住BAR枱住好大煙呀!!!



我地2個人叫左 SET3100 ¥ 一個人,
每個人有12串!!
以為唔會夠飽要叫飯團, 
點知食到尾係好飽架!!!



呢兩串好好食.. 
豬肉蘆筍卷同埋肉丸串好好味... 
好有肉汁, 唔會鞋同DRY!!!



雞腎同埋雞軟骨, 原汁原味!



牛肉同埋白果!
以為白果會苦, 
點知原來唔會!! 好好味!!



燒東姑!
好味.. 又係唔會DRY!!



蝦同埋雞翼!


跟住雞肉串同埋MINCE既雞肉串!



最後呢兩係汁燒... 
係雞肝同埋茄子!!
雞肝真係好好味.. 
好滑好林.. 
完全唔同香港味D.. 
真係好好味!!




今晚呢一餐真係好好食呀.. 
而且重可以搵番我既童年回憶呀!!!

朋友仔呀!! 有冇人可以陪我出走2天去一個快遊呀???

---------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby





沒有留言:

張貼留言