2018年7月13日 星期五

【東京96小時】Kit-Kat多花款

成日聽見屋企人話去到日本,
一定要去激安店買零食,
因為真係好平...
所以我呢次都唔執書...
所以當晚上所有百貨公司關晒門既時間我地就去激安店繼續SHOPPING,
因為激安店係關好夜, 有D甚至係24小時架!!!

Well ... 其實激安店同好多店都一樣好多野賣,
有藥妝, 有零食, 日用品, 文具, 玩具, 連名牌包包都有!!!

不過我地主打都係零食!!!
真係好多好多好多...
款式又係好多好多好多...
有D係香港見過...
所以... 如果買手信黎激安店就好多選擇啦!!

今次... 我地主打係買 KIT KAT!!!
因為, 我地一入到店就比咁多唔同味道既 KIT KAT 吸引住啦..
真係多到好緊要!!!
其實.. 呢樹只係我地今次點番黎既小部份咋!!!



呢個880円.. SAKE 味 KITKAT 
一開包裝紙已經好大陣 SAKE 味啦.. 
食落又唔係好重口味... 


相信冇咩人唔識Tokyo Banana啦.. 
不過食得多都會悶... 
所以... 宜家係有 Banana KitKat!!
係味好正呢?? 


冇花冇假, 真係crossover 黎架!!!
食落真係好香蕉味呀!!!


呢一隻係溫泉饅頭味既KitKat.. 
咁... 溫泉饅頭又係咩味呀???


首先睇左size 先... 
係細d架.... 
以為4色會有4種味道... 
不過.. 好似食來食去都只係有紅豆味咋... 


跟住既呢兩款係健康KitKat ... 
又berries, 又綠茶, 真係好似一條energy bar 咁!


每一條既卡路量重係比平時果d小d架.. 
食左都冇咁大罪惡感!!!
而且真係冇正常既 KitKat 咁甜呀!!!
食多條都唔怕.... 



下次再去旅行既時候,
不防留意下當地有冇一d特別既KitKat ..
又或者限定板呀!!!
可能你地都會找到驚喜!!



--------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby
https://mamibuy.com.hk/home/667/article
                           








沒有留言:

張貼留言