2018年7月27日 星期五

【聚點推介】舒適聚點 @ 人間世茶會館

偷得浮生半日閒... 
呢一日請左半日假同 M姐姐同契媽一起Lunch Gathering. 
地點係觀塘一間既隱CAFE - 人間世茶會館!
門面好靚呀... 
以為係食中式架... 


因為入面既設計真係好好中式..
而且重有唔同既茶壺同埋茶葉...


古色古香之中點Fusion.. 
好舒服既環境!!!




我地今次係坐Tatami位呀



可以望到出面呀!!!


MENU 有兩個,
一個係茶, 一個係食物... 


食物方面都飯同埋 意粉... 
所以.. 唔好以為飲茶既地方就係係中式食物呀!!!


我地頭盆叫左個豆腐沙律


之後, 我同M姐姐叫左蠔意大利飯... 
呢個飯真係好好味... 
蠔就煎到香香的.. 
而D飯有CREAM 同埋菇.. 
有CREAM, 但一D都唔漏...反而好香... 


而契媽就叫左日式饅魚飯.. 
條饅魚好大條呀... 
而個煎旦又好甘香!!




茶方面有好多好多種呀!!!
唔係太識品茶既我地叫左壺四十年... 


呢壺茶真係好香.. 
而且好滑.. 
可能因為咁, 食左意大利飯都唔覺漏!!!



甜品原先想叫個朱古力茶壺... 
不過... 賣晒啦.. 
所以我地叫左荔枝CHEESE CAKE.. 


同埋豆腐CHEESE CAKE.. 
本人比較喜歡豆腐味.. 
因為好清甜.. 
有陣陣豆腐香... 



呢一餐午餐食得特別開心, 
多謝朋友仔既陪伴, 
多謝大家既體諒.. 
作為3個孩子的媽媽, 又要返工, 又要回家照顧小朋友... 
真係好難得可以出黎同朋友仔傾下計!!!




每一次總有傾不盡的話題... 
多謝大家又聆聽番我的嘮叨... 
希望好快大家又可以再聚!!!



---------------------------

觀塘駿業街64號南益商業中心6樓A室

Tel: 37021526

---------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:

http://weshare.hk/piyobaby
https://mamibuy.com.hk/home/667/article
                   






沒有留言:

張貼留言