2010年3月21日 星期日

香港花卉展2010

天氣好好..
有成26度..
咁多天又撞啱一年一度既花卉展我地一於同彤彤去睇下野啦!!!
香港花卉展我都係第一年黎呀..
因為本身有Hay Fever, 所以宜好怕入到去打噴嚏一發不可收拾...
不過為帶彤彤去行下花園幾辛苦都要撐住啦!!!
呢一年既花真係好靚呀..
靚過平時係電視睇到!!
彤彤都好開心呀..
叫佢企定定影相都好會作!!!
D人真係好叻呀..
可以將D花可以做出咁多不用型態!!!
睇花展真係要趁早架..
因為下午真係好多人又好熱....
彤彤既電力又唔係好充足,
所以我地行左一陣我地就走啦..
出年我地早D再黎過!!!
*****************************
是日精選:
好合作影相既彤彤

沒有留言:

張貼留言