2010年3月22日 星期一

322 豬2 baby shower!!!

3月係一個好多紀念日既月份..
4B家庭個個呢個月都有值得慶祝既事...
不過最特別既就係豬媽明天生豬2啦..
我地今日就係趁住豬媽要閉關坐月前同佢玩一晚先!!!
所以我地有借口又去飲飲食食啦..
呢一日我地係Cafe Kool 道book左間房食自助餐呀!!!
book間private 房既好處係可以比bb走黎走去..
而且我地亦都好嘈..
打擾到其他食客就唔係太好啦!!!
Cafe Kool, 我一直好想黎試..
宜家終於有機會啦!!!
真係好多野食同埋好好食呀..
豬媽個肚真係好大好大..
相比起6月生既瑤媽黎講:   瑤媽, 你真係要食多d食多d呀!!!
豬2, 係要乖乖出生呀..
唔好要媽媽辛苦!!!
好期待與係見面呀!!!

沒有留言:

張貼留言