2011年2月20日 星期日

渣打馬打松2011

準時4:30am起身,
因為要起身準備出發呀!!!
為左令自己清醒d就梗係沖個熱水涼先啦!!
食左小小野先
好準時, 我地5:30am 出門口..
紅磡tunnel 係冇車架...
出左黎cwb都係冇車...
去到天后近清風街開始見封路啦.. 
同埋見到一d馬拉松既選手去緊起點...
約左契媽&M姐姐係天后mtr等...
準時6:00am 到達...
彤爸.. are you ready ??
出面有一架nike 既廣告車係樹賣廣告..
貼左呢個nike既貼紙係身,
佢地話會幫你影相喎...
但話時話啦.. 咁多人貼邊會影得到呀!!!
好啦.. 出發去起點啦...
一路行都見到有一d公仔人係樹打氣+賣廣告...
上左黎東廊啦..
有天氣報告呀!!
呢一年既天氣好過上一年...
冇咁焗, 同埋比expectation 唔冷!!!
等候期間.. 重有好多好多toliet供應呀!!!
重有水呀!!!
見到對面lane已經有選手返緊黎啦!!!
我地都要快d行去起點先啦..
準備.. 開始...
我地4人分2組..
契媽同彤爸..
而我就同M姐姐啦...
上年佢地果件係紅色..
呢一年係PURPLE..
Purple靘好多...
我同M姐姐去到差不多太古城果樹見番彤爸&契媽喎..
以為我地點解咁快..
原來係佢地去左TOLIET!!!
我地差不多到turning point時,
就係對面見到佢地啦...
到左啦.. 到左啦..
行左差不多一半啦..
5km, 有水飲啦..
sponser by watsons!!!
重有打氣呀!!!
到左5km啦...
繼續努力呀!!!
終於到達左9km啦..
重有1km!!!
支持住呀!!
yeah!!! 終於到終點啦...
好多啦啦隊呀!!
自己都覺得好proud呀!!!
賴橫既我都可以完成!!!
原來彤爸同契媽都只係快我地10分鐘咋!!!
完成!!!
還埋晶片先…
如果唔係要罰錢買架啦..
一人一袋紀念品..
同上年一樣既野..
快快食左隻banana補充體力先!!!
之後再去嘆一個早晨全餐呀!!

沒有留言:

張貼留言