2011年2月5日 星期六

一年一度赤口日聚會

仍然係講既初三 ~ 赤口日..
上半場約左3B好朋友..
下半場就係媽媽既既聚會...
每年既初三契媽同埋M姐姐都會黎我屋企聚一聚...
 
都唔知由幾時開始,
 
呢個好似係我地既指定動作..
 
因為好朋友唔會怕初三 ~ 赤口!!!
呢一日我地係屋企Hotpot!!!
真係第一次係屋企hotpot咋....
初三街市重未開晒,
所以買到既食物唔多..
唔好意思呀!!!
丸丸就最好..
好多丸丸入面都有料架..  好味!!!
好彩重有呢d大蝦....
同日本廣島蠔...
肉呢方面, 好彩大昌有開..
重有我最愛既響玲....
希望大家食得開心...
食飽陪彤彤玩 ~ 捉魚仔...
睇下幾個傻婆係樹... HAHAHAHA
我地向上望..
彤彤不停係地下pick up..
教極都唔肯跟個真正玩法...
是晚大結局...
正當所有人想睇時..
彤彤就睇中左M姐姐陪佢玩playdoh..
契媽邊睇邊iphone!!!
呢一晚彤彤玩得好開心..
因為有契媽馬馬騎...
咁彤彤玩得咁開心,
契媽你多d黎比佢騎啦...
呢一晚既甜品時間...
湯丸團團圓圓...
希望呢一晚大家玩得開心, 食得夠飽啦...
下次... 下次多d時間準備...
等我準備多d好野大家食啦!!!

沒有留言:

張貼留言