2011年2月6日 星期日

團拜海鮮團

同表哥係飲完茶,
我地就立即返屋企啦..
因為彤彤要Charge 一 charge 電來準備晚上既節目!!!
我地約左D叔叔, A姐姐&一班爸爸讀書時期朋友仔食飯+團拜!!!
今晚我地去約埋去左布袋澳食海鮮....
D叔叔話呢間餐廳好出名食墨魚SASHIMI架..
睇下幾多墨魚..
不過我地冇食..
下次先啦...
呢我地食左D咩呀??
就係下面既好味野啦...
雖然係假期, 但D海鮮都好新鮮呀!!!
最好食係呢個海膽炒飯呀!!!
彤彤冇得食, 所以不停咬衫...
同A姐姐影張相先...
A姐姐好快又會返澳洲架啦..
希望可以快D再見到你啦!!!
D叔叔呢一晚同彤彤玩得好開心喎..
下次多D時間一起再玩過啦!!!

沒有留言:

張貼留言